måndag 17 januari 2011

Vinn ett vackert Walther zinkhus från Hjärterum

Nu kör jag igång en tävling ni inte vill missa. Det ni kan vinna är ett zinkhus av märket Walther från butiken Hjärterum. Det är nästan 1m högt och har ett värde av 1095:-





Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott:  Svara på frågan om Hjärterum har homestyling. Ni hittar svaret här. Skriv svaret i en kommentar i detta inlägg och skriv gärna din mailadress i inlägget.
  2. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  3. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 23 januari. Jag drar en vinnare dagen efter.



179 kommentarer:

Bodil sa...

Jag skrapar ihop till 2 lotter och hoppas på tur..

Bodil sa...

Ops, nu gick det visst för fort. Glömde ju svaret på frågan som är ja.
Delat FB.

bodil.n@hotmail.com

Anonym sa...

Ja det har dem! /maria_siggelin@hotmail.com

Anonym sa...

Jajamen det har dom!
Tack för en underbar blogg

Fru W sa...

ANONYM, du måste skriva ett namn så jag vet vem du är!!!! Annars är det svårt om du skulle vinna!

Karlskronamamman sa...

Wow vilket pris!!
Självklart vill jag vara med och tävla.
Svar på frågan: Ja.
Jag länkar i högerkolumnen på min blogg!

Hoppas på tur
//Hanna

Linda Höglund sa...

Jepp det har dom.

Josefine sa...

Rätt svar: ja

fr0stskadad@hotmail.com

Linda sa...

Jag skulle gärna vilja vinna det fina huset!!
Svaret är: JA!
Har givetvis länkat på min blogg också!!

Hoppas på tur!!
Kram Linda

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Hej

Detta är en tävling som jag inte tänker missa då jag är helt galen i dessa zinkhus.

Svaret är ja, de har givetvis homestyling.

Kramen från Fru Em

Marty sa...

JA det har de ju såklart! Kram
miss_marla@spray.se

Liz sa...

Skriv upp två lotter för mig:)
Milda Matilda vilket hus. Du har ju naturligtvis en länk i min lilla blogg:
http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/fru-w-tavlar-ut-ett-zinkhus-av-market-walther.html

Kramiz från Liz.

Pssst... Tipsa gärna om du har fler tävlingar på G

Liz sa...

Oj jag glömde svaret som är att de naturligtvis har homestyling :)

/Liz

Anonym sa...

Hej!
Svaret är JA, Hjärterum har Homestyling! Har även delat med mig på Facebook så jag tar två lotter!
Kram Désirée desiree__86@hotmail.com

Liz sa...

Härligt!!! Ifall jag skulle missa så skicka ett litet tips :)

Anonym sa...

Svaret är: JA

Nu är det bara att hålla tummarna!

Kram från Josefin Lemburg

Anonym sa...

Svaret är: JA

Nu är det bara att hålla tummarna!

Kram från Josefin
Mail: josefinlemburg@spray.se

Nanna sa...

Ja, det har de!
Och jag vill gärna vara med i utlottningen av zinkhuset :-)

nannaeATlive.se

Karin sa...

Svaret är Ja
/ Karin W

kokkos@hellokitty.com

Sandra sa...

JA! Det har Hjärterum.

//Sandra
*Carpe Diem*

care69 sa...

Jag är gärna med!
Svar: Ja, det gör de.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/23-jan-vinn-ett-vackert-walther-zinkhus.html

care69(at)live.se

maria sa...

Hej!
Ja hjärterum har homestyling!
jag har länkat dig på min blogg (http://lifetimeofmine.blogg.se/?tmp=17174350)
och jag har delat tävlingen på facebook!

(mar_and87@hotmail.com)

anna sa...

Ja Hjärterum har Homestyling. Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina zinkhuset.
Anna
anna.zeybrandt@telia.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter :-)
Svar: Ja, dom har homestyling.
Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/23-januari-vinn-stort-zinkhus.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Självklart har de det: JA!
Jag tar två lotter :-)

Mvh Caroline
caroline.benkelius@gmail.com

Tack för en fantastisk blogg!!

martina k sa...

Ja, de har homestyling! =)
Jag har även delat med mig på min blogg och på min facebooksida!

http://martinak.bloggplatsen.se/2011/01/17/4388934-vinn-ett-vackert-walther-zinkhus-fran-hjarterum/

martina_karlson@hotmail.com

Annas tipsarblogg sa...

Blir alldeles lyrisk - älskar zinkhus men har tyvärr inte något eget och detta var ju bara kanonfint!!!
Svaret : JA

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/zinkhus.html

Alexandra Hacker sa...

Ja de har dom =) Delar även på FB =) Alexandra Tiburtius_2000@hotmail.com

AnnapåGrönkulla sa...

Så fint! Jag vill såklart vara med och tävla!
Svaret är: Ja, det har dom.
Och jag tar tre lotter, har delat och lagt in en länk till tävlingen i högerspalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Anne sa...

Svaret är ja.

0708229835@euromail.se

Josefin -Happy Days- sa...

Ja hjärterum har homestyling!
Jag är gärna med o tävlar då jag är otroligt svag för vackra ljushus o detta vore drömmen att vinna, vackraste! Håller mina tummar hårt nu.
Passar på att önska en fin kväll! :-)

//Josefin Landhagen
josefinfin@home.se

liselotte sa...

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar om detta fina zinkhus, svaret är jA, och jag har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2011/01/zinkhus-23-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Ljuva Drömmar sa...

Hej!

Självklart vill jag ta chansen att vinna detta underbara hus.
Svaret på frågan är Ja, de har homstyling. Jag har även länkat och tipsat på facebook.

Håller nu tummarna och hoppas på vinst!
Kramar Maria

Ljuva Drömmar sa...

Hej igen.
Jag missade att skriva min mailadress så här kommer den: maria-ljungqvist@bredband.net

Maria

En helt vanlig Isabell sa...

Jag tar 3 lotter och håller verkligen tummarna! :-D

Svar: Ja, dom har homestyling!

mail:bellybus@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Lott 2

Har länkat här: http://belllybus.blogg.se/2011/january/zinkhus.html

Hoppas!

mail: bellybus@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Lott 3

Har delat på facebook! Men tror bara mina facebook vänner har tillgång till min sida, det är iaf 450 pers som ser tävlingen :-)

Lina sa...

Ja det har dom! :)

mail: lina_carlsson85@hotmail.com

Fru Söder sa...

Jajjemen det har de! Tre lotter till mig tack! Twittrat och delat. Nu håller jag tummar och tår! Hoppas, hoppas, hoppas!

Kram!

elliz sa...

Såklart dem har :) Tre lotter har jag nog skrapat ihop :) Delat på FB samt blogg :)

Mvh
Elliz

Louise sa...

Ja Hjärterum har homestyling :-)

Jag har skrvit om tävlingen i min blogg: http://lollo71.wordpress.com/2011/01/17/vinn-ett-vackert-walther-zinkhus-fran-hjarterum/

Min mail : louiseericson@hotmail.com

Evelina - Mamma till Meja Lee - Loon@live.se sa...

Svar på frågan: Ja! :)
Här har jag länkat till tävlingen: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/january/zinkhus.html

Malin Sandersson sa...

Hej hopp!
JA,Hjärterum har Homestyling. Jag delar även med mig av detta på FB och länkar från min egna blogg!
Håller nu tummarna på att ljuvligt Zinkhus får flytta hem till mig & min familj!

Ha en fortsatt mysig tisdag!

/Malin Sandersson
malinblingbling@hotmail.com

Lindas värld sa...

Japp, de homestylar på Hjärterum!
Delar detta på FB.

ekeborg@live.se

Hoppas att jag har turen på min sida!! <3

Linda

Anonym sa...

Ja det har de. Hoppas på tur. MVH Inger

Anonym sa...

Svaret är JA. Har ingen blogg men hoppas på tur åndå. //Annicka

Anonym sa...

Hej.

De har homestyling att erbjuda bland sina tjänster.
billhed81@hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill absolut ha två lotter. Älskar dessa underbara zinkhus men ännu äger jag inget själv. Hoppas på tur nu!

Här kommer min länk:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2011/january/tavling-zinkhus-231.html

Håller tummarna! ♥
creyla@live.se

Villa Solberga sa...

Hej

Deltar gärna i tävlingen

svaret är Ja och jag har länkat på min blogg + tipsat på Facebook.

Mvh Jenny

Nina sa...

Hej hej
Svar: JA
Länkar även i min blogg :O)

Anonym sa...

Hej svaret är såklart JA, hjärterum har homestyling...och jag har tipsat om tävlingen på min FB-sida. Nu håller vi tummarna :))
Mvh Tanja Lounas tanja_lounas@oscarjacoson.com

Kristina sa...

ja visst har de det! Skulle mycket gärna ha ett sådant hus hemma! Kram
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Therese larsson sa...

Åh de husen är superfina.. Är jätte gärna med i tävlingen om o få vinna ett sådant, svaret på frågan är JA! Tjejerna på hjärterum är jätteduktiga o jag kan varmt rekomendera homestyling.. Min mailadress: thereselarsson87@spray.se tack för en bra blogg!!

Frida sa...

Jag satsar på 3 lotter, vill ju så gärna ha ett sånt hus!
Ja de har homestyling :-)
Och jag har länkat till din tävling på min blogg http://fridasvardag.blogspot.com/. Skall nu dela med mig på facebook.
Jag nås på missnorrmalm@hotmail.com
Mvh Frida

Fossing sa...

Självklart vill jag vinna ett sånt fint hus! 3 lotter lyckades jag få ihop med. :) Så svaret är; ja, de har homestyling.

Länk till dig finns på min blogg http://fossingsblog.blogspot.com och jag har delat med mig på facebook :)

Mejlen är fossingboras@hotmail.com

Hoppas på vinst så klart! :)

Jenny

Jenny sa...

Jag vill Gärna vinna detta superfina hus! Hoppas hoppas :)
Rätt svar är JA det har Homestyling på Hjärterum.
Lägger genast detta på min FB-status.
Mvh/Jenny
jenny@fransandfriends.se

Malin H sa...

Ja det har dom!

Sandra sa...

Såklart vill jag vara med och tävla om detta superfina zinkhus!

Svar på frågan: Ja, det har de!!

Länkar såklart även från min blogg
http://hemmahososs-sandra.blogspot.com/2011/01/zinkhus.html

2 lotter till mig dårå!

sandrak.79@hotmail.com

Pernilla sa...

Svaret är JA!
Länkar vidare genom min blogg.
Och hoppas såklart på vinst :)
Pillan-persson@hotmail.com

Johi sa...

Japp, det har dom! Vilken fantastisk tävling! Jag tar två lotter och länkar på min blogg.

jenny sa...

Japp det har dom.

Mia sa...

Denna tävling vill jag inte missa!!

Svaret på frågan är - Ja det ha dom...

Lott 1 -check
Lott 2 - check
Lott 3 - check...

Skrapade alltså ihop 3 lotter...

KRAM

Anonym sa...

Ja det har dem!
Tack för en bra blogg!

lisa-noren@hotmail.com

smile sa...

Hej! Svaret är ja. Jag har länkat och håller tummarna med mina två vinstchanser.

Önskar dig fortsatt trevlig vecka!

Livet är Underbart sa...

Vilken skönhet. Är så svag för zink i alla dess former och speciellt dessa hus. Har fått ihop 3 lotter. Håller tummarna! kram kram

Livet är Underbart sa...

Man kanske skulle svara på frågan också? Ja, dom har även homestyling=) kram kram

En helt vanlig mamma sa...

Självklart vill jag vara med och tävla.
Så JA Hjärterum har homestyling

ulrika.kristensson@tele2.se

lillalyan sa...

Vilket Zinkhus:) självklart vill jag vara med!
SVARET: yes! det har dom!

länk från min blogg!
http://lillalyan.blogspot.com/2011/01/tavling.html

thereseeldh@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Åh vilket fint hus.Jag tävlar gärna.
Svar: ja de har homestyling.Tipsar även på fb.
mvh Lisette Carlsson lisettec@spray.se

Anonym sa...

Jajjamen, de har homestyling! De har mycket fint töserna på Hjärterum men de här husen är något extra:))

//Hanne
E-post: jogepoge@hotmail.com

azalean sa...

Borås bästa inredningsbutik har homestyling!
Åh ett sådant Walterhus vore en dröm att få

Länkat från min blogg http://anitabarrett49.blogspot.com

/Anita

Michelle & GirlZen sa...

Vill så klart vara med!!!Svaret på frågan är JA
har delat på fb

så två lotter för mig

Håller nu tummarna stenhårt :)

Michelle & GirlZen sa...

Ups, glömde mailadressen

micholina@live.se

Nettan sa...

Hej hej
Tävlar gärna om det underbara huset
JA klart dom har.
Lägger upp det på min blogg med.. kramkram

Om Familjen Hallbygård sa...

Hej, o detta hus vill jag verkligen vinna. Så fint. Tar 3 lotter genom att svara Ja på frågan såklart. Genom Facebook och genom min blogg på:
Besök www.hallbygard.blogspot.com

maria_hallbygard@hotmail.com

Andygirl sa...

Hej!
Självklart att jag vill vara med och tävla!!!
Jag är ju helt galen i dessa zinkhus!!!
Jag har skrapat ihop 2 lotter!
Svaret på frågan är självklart: JA, ni har homestyling!!!

Tävlingen har delat med mig på facebook.
Har länkat från min blogg: http://andygirl10.blogspot.com/
Min mailadress : andrea.ssk@gmail.com

Nu håller vi bara tummarna!!!!

Andrea

Fias Värld sa...

Så snyggt!! Vill gärna vara med och tävla =)

Svar: JA

Har länkat på min blogg. http://fiasvarlden.blogspot.com/2011/01/vinn-ett-vackert-walther-zinkhus.html

Hoppas, hoppas på tur!

sofiaedstrom@gmail.com

Borgdesign sa...

Hej! Ja visst har butiken homestyling! Har delat på Fb. Vore så roligt att vinna ett sådant underbart hus. En fint present eftersom jag fyller den 20 Januari.
Victoria

Johanna sa...

Ja, det har dom!
Mvh Johanna
johanna.lundstrom@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej
jag vill oxå vara med och tävla då huset skulle passa utmärkt utanför vårat nybyggda hus som vi ska flytta till i oktober i år. Och Ja visst har ni homestyling och en helt underbar butik...försöker att titta in då jag har vägarna förbi borås.

Ha det gött

från en gammal boråsare :)

Melkers Mamma sa...

Utan en lott har jag ingen chans att vinna detta hus i zink, men med tre är oddsen större *blink blink*

1) svar Ja
2) Länkar i min blogg
3) FB - check!

Mvh,
Jennie

Kennert sa...

Svaret är Ja! Vill gärna vara med på en lott. Hälsning Kennert kennertnilsson@hotmail.com

Victoria sa...

Hej! Skrapar två lotter och hoppas på tur;)
1. JAAAA
3. delar via facebook!

victoria-lindgren@hotmail.com

Anonym sa...

Det blev tre lotter!!
Svaret är ja!
Bloggat och fb är klart. Dra rätt lott nu Sofia.

Kram Beata

Beata sa...

Det blev tre lotter!
Svaret är ja.
Blogg och FB är upplagt!

Dra rätt lott nu Sofia!!
Kram Beata

Anonym sa...

Ja,de har homestyling & de är superduktiga!
Jag har tipsat på FB & håller nu tummarna!

susaericsson@yahoo.se

Anonym sa...

Hej
Jag tar en lott, svaret är ja de har homestyling.
Mvh Karin
lurvas84@hotmail.com

Laura Hansson sa...

Svaret är Ja.
Blogg och FB upplagt

http://segtsomkola.blogspot.com/2011/01/zinkhus-fran-walther.html

Håller tummarna;)

Anonym sa...

Javisst har de homestyling...
Hälsningar
Linda i Norr
4viklund@telia.com

Karin sa...

Gör oxå ett inlägg till chansen att vinna detta fina hus :-) Svaret är Ja, hjärterum har homestyling.


karin.j82@spray.se

Septemberflikka sa...

Japp, de har Homestyling. Jag länkar och hoppas på tur (2 lotter alltså)

mvh
Petra
septemberflikka@yahoo.com

Tina sa...

HEJ!
Klart att jag vill vara med om två lotter. SVAR: Ja, dom har homestyling.
Delar med mig till mina vänner genom Facebook. Tyvärr har jag inte lärt mig hur jag lägger upp den på min blogg =( Men två lotter vilj jag ha i allafall.
caj112@hotmail.com
Kram

Pia Närholm sa...

Åhhh..har letat efter ett liknande hus! Så, nu hoppas Jag på tur...
Ja, De har homestyling.
Ha en bra dag! Gillar Din inspirerande blogg!
Mvh Pia
pia@uwish.se

Pjöller maja sa...

Ja! det har ni. jag länkar på bloggen och på facebook =)

Anonym sa...

Ja det har de.//Johanna

johannak18@yahoo.com

Franzén-Ekerhed sa...

Svaret är ja!

Jag har deltagit med tre lotter.

Skapat av mig sa...

Jag tar tre lotter!
Svaret på frågan är ja!
Länkar från min blog: http://skapatavmig.blogspot.com/
Tipsar på FB!

/Malin

Anonym sa...

Javisst!
pernilla.christiansson@live.se

berit sa...

Hej! vill gärna vara med och tävla om detta fina zinkhus, tycker dom är urläckra. svaret är JA, Hjärterum erbjuder homestyling. beritlindgren1@hotmail.com

Annika sa...

Jag har tipsat på facebook.
Svaret på frågan är: JA
Och jag har gjort ett blogginlägg om tävlingen.
http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/zinkhus-23-jan.html

Karin sa...

Ja, hjärterum har givetvis homestyling! och ja, jag vinner gärna det vackra huset!

Lillemor sa...

Min dotter tipsade mig om denna tävling, älskar dessa husen.

Svaret är Ja, visst har de homestyling.

Mvh Lillemor

Anonym sa...

Hej!
Rätt svar är JA!

MVH Stina
stinalar76@hotmail.com

malin sa...

Ja, det har dem!
Älskar de här husen!

Malin-larsson@live.com

Caroline sa...

Svaret är ja. Vilken underbar tävling.

Jag har länkat till dig http://emmasandracaroline.blogg.se/tavlingar/2011/january/zink.html

Så två lotter innebär väl de :)

Sandra - mamma till Molly sa...

Klart jag vill vara med och tävla om denna skönhet! WOW säger jag bara, har inte sett ett så stort zinkhus någonstans här där jag bor! Så ja, nu hoppas jag på att turen faller på lilla mig! :D

1. Svaret är JA de har homestyling! :)

2. Har bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/zinkhus-231.html

3. Tipsat på Facebook, http://www.facebook.com/#!/SandraLi87

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, det har dom. Nu hoppas jag att jag vinner det fina huset.

linda.schlichter@gmx.de

Lillan sa...

vilket fint!! skulle passa så bra i min hall så jag tar 2 lotter.

svaret är: JA

och länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/january/zinkhus.html

mail: litenmentuff@live.com

Annelie sa...

Jag svarar ja och tar en lott.

fox_box005 (at) hotmail.com

Cecilia/svengland sa...

Jag har då skrapat ihop hela 3 lotter (min blogg och facebook + svaret här) och svaret är Ja, de har homestyling! Jag vill hemskt gärna vinna! :-)
cecuk72@hotmail.com

Maria sa...

Självklart vill jag va med o tävla om en sån här superfin vinst!!
Svaret på frågan är: JA
Delar även detta med mina vänner på Facebook och så håller jag alla tummar och tår som jag bara kan att turen är på min sida! :)
MVH Maria
mia.sjostrand@hotmail.com

Sandra sa...

Svaret är: Ja!

sandralinnea@hotmail.com

Frida sa...

hjälpes vad fint pris!!!
Svaret på din fråga är såklart JA!! :-)
För att ha en liten chans till så delar jag med mig av detta på min blogg!

Hoppas på lite tur!!
Mvh Frida
schritter82@hotmail.com

http://barnenomej.blogspot.com/2011/01/var-med-och-tavla.html

Anonym sa...

Tar en lott! Svaret är ja :)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Ulrika sa...

Självklart att de har!! =)
Vill så gärna ha lyktan!! det vore så läcker vid den vedeldade tunnan!!
Så jag satsar på 3 lotts-alternativet!! =)

Hälsningar Ulrika
ullis.p.k@hotmail.com

bc owner sa...

Vill absolut vara med och tävla här.

Svaret: JA!

Länkar från min blogg.

Mvh Jenny

Villa Hemmet sa...

HejHej

Åååh, jag som älskar Walther!! Håller tummarna hårt.

Svaret är "Ja".
Jag länkar!

- Jenny, villahemmet@hotmail.com

GRANSTAV sa...

Japp det gör ni :)
Jag länkar :)/sanna

Anonym sa...

Gud vilket mysigt hus! Svar på frågan är ja. =) dacocos@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart har ni det!

Älskar detta hus så mycket.

jag länkar/ Rosis

rosis_blomqvist@hotmail.com

Jessica sa...

Håller tummarna mycket hårt! Jag älskar dessa zinkhus och vilken dröm att ha ett nästan 1m högt...


Svaret är: JA

Har länkat på bloggen och delat på fejjan..

jezzzica@hotmail.com

Kram Jessica

Christina sa...

När jag åker till stan missar jag inte gå in till Hjärterum. Dom har SÅ mycket fin. Sen får man en massa nya ideer. Svaret är JA! Sist jag var där höll dom på att göra om i butiken och jag såg alla stora zinkhus från Walter & Co, som stod utanför butikan. Håller tummarna! Om jag vinner kan jag hämta det i Borås!
Jag har länkat från min blogg
Kram

favolosa sa...

WOW! Underbart snyggt!
Lott 1: Ja, Hjärterum har homestyling.
Lott 2: http://favolosa.blogg.se/2011/january/vardagsrumsdrommar.html

HOUSE of ADELA sa...

JAAAA...underbara Hjärterum har homestyling!
Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig och delar på FB bland mina vänner!=)

Kram
Adela

Anonym sa...

Japp det har ni. :) Och världens mysigaste affär.
/Linda Jansson
kenth_jansson@hotmail.com

I-L sa...

1 lott! Svar: Ja.
Vill gärna vara med. finns på famwarnil@hotmail.com Hälsn Inga-Lill

V a n i l l a sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om detta fantastiska zinkhus.

Javisst... Hjärterum har homestyling !

Här kommer direktlänken om tävligen i min blogg:

http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/2011/01/zinkhus.html

Ha en fortsatt trevlig dag !

Sara sa...

Ja, Hjärterum har homestyling!
Hälsningar Sara som älskar zinkhus!saralundgr@hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/january/zinkhus-231.html

Anonym sa...

Hei. Ja, hjerterom har homestyling.
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Katharina sa...

Vilket vackert hus!
Man MÅSTE ju pröva lyckan.
*JA* de har homestyling!
Har *LÄNKAT* i min blogg!
http://katharinasfunderingar.blogspot.com/2011/01/tavling.html#links

Carita sa...

Svar: JA :)

Länkar här:
http://turkost.blogspot.com/2011/01/zinkhus.html.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Nina Lundin sa...

Japp det har de för all del,
om jag nu inte har tittat fel,
zinkhuset är som ett underbart slott,
så stilfullt, rent och ack så flott,
har ingen blogg att dela med mig på,
därför kan jag bara en lott få,
men jag hoppas att jag finns på dinn vinnarlista,
detta hus passar en äkta fashionista :)

Kram, ninalundin@telia.com

Anonym sa...

ja ja ja!
hoppas jag vinner. fiint!
martina_holst@hotmail.com

Monikas Lugna Vrå sa...

Klart man vill vara med !
jag länkar till min hemsida och delar med mig på facebook så jag får måååånga lotter.
Och JA; det finns Homestyling på Hjärterum
mvh monika westling
monika.westling@gmail.com

vitagavlar.blogspot.com sa...

Det är klart att Hjärterum har Homestyling!
När jag pluggade i Borås var jag helt beroende av den affären;-) och åhlens samt en annan mysig indredninsaffär med "randigt" namn;-)!

Jag tar gärna två lotter (jag länkar) och håller mina tummar & tår att jag skall vinna det fina huset! Är nämligen student igen med en mycket knaper ekonomi... Hade varit en trevlig överraskning att vinna något!
/Lisa

Lotta sa...

Japp det har dem!!!

Håller tummar och tår!

Anonym sa...

Ja!
Vilken trevlig tävling!
Maggan
magglarsson@gmail.com

Susanne sa...

Svaret är ja, håller mina tummar hårt :-)

Susanne
lillamej@hotmail.com

Anki K sa...

Ja det har dom.
Länkat från min blogg och delat med mig av tävlingen på FB
http://worthlesslines.wordpress.com/2011/01/21/fru-w-231/

Anonym sa...

Svar: JA! :) Hoppas på lite tur nu!
Delat på facebook.

Mariaohlsson211@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla:-) Länkar på FB till tävlingen också. Och svarar JA på frågan.

MVH
Anna Videll
anniepannie@spray.se

zet sa...

hej hej.
jag är gärna med och tävlar.
svaret är ja.
jag delar på facebook :-)

zet@live.se

Anonym sa...

Vilken tävling!!!
Självklart med och hoppas på tur.

Ja är svaret
2 lotter blir det. Delar självklart till vänner på FB.

Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

Solgården Butik och Café sa...

Åååå jag älskar den där butiken!!!

Kul att det blir en tävling om just detta zinkhus, skulle verkligen vilja ha ett sådant :)


Det blir 2 lotter för min del då
och svaret på frågan blir: JA

Hit tittar jag in fler gånger.
Kramis/Sofia på Solgården

Carin sa...

Självklart har dom homestyling! Har ju t.o.m gått kurs för söta Lina.... ;-)

Och självklart vill jag vinna det underbara huset!

Kraaam Carin

Anonym sa...

Svaret är JAAAA
Självklart vill jag försöka vinna, har delat på FB oxå!
Kram kram
Maria
(maria.jensmark@home.se)

JoHaNNa sa...

ohh vilken fin lykta, denna skulle jag verkligen vilja vinna :) håller mina tummar stenhårt :)

svaret är: ja, dom har homestyling

här har jag bloggat för 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/january/lykthus.html#comment

helena sa...

Självklart har de homestyling!!
Jättefint hus, det vill jag gärna vinna!!

Anonym sa...

Jaaaa det är klar dom har homestyling!
Vill självklart vinna det underbara huset!
Delar även med mig på FB!!

Kram Linda
(linda_gustavsson75@hotmail.se

Ewa-Marie Dahlgren sa...

Ja, visst har de homestyling

Jag har bloggat om tävlingen och det kommer rakt in på Facebook till alla mina vänner och bekanta

ewamarie.blogg.se
marie_6665@hotmail.com

JUST ME sa...

Ja

/Sofi
sofi__h@hotmail.com

Bokedalens Paradis sa...

Hej hopp!!!

Men vilket rart hus!!!
Bra sugen på att tävla!!!
1.ja ni har homestyling
2.Har länkat på min blog till denna sida....
3.Har även vart inne på facebookHäpp.......
...3 lotter!!!

Hemsidan är urtrevlig!!!
MVH
Anna

Anonym sa...

Tävlingssugen tjej på G!

Ja, de har homestyling!

Här har jag länkat till tävlingen och din blogg:

http://onmywings.blogg.se/2011/january/tavling-3.html

M.V.H Hanna
Mail: eriksson248@hotmail.com

Mickan sa...

Ja, de har homestyling. :)

sunnydrop@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar för den här vinsten vore perfekt nu när jag ska flytta hemifrån med min dotter i augusti/september.

Svaret på frågan är: Ja, de har homestyling.

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/january/tavlar-om-ett-zinkhus.html#comment

Har delat på facebook (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med!

SVaret är; JA!

*håller tummarna*

KRAM

Isabelle sa...

Är med!
Svar: Ja,det har dem

Catherine sa...

Svar: Ja det har dem.
Har länkat på min (min dotters blogg) majagräddnos.se och på facebook.

andersson_catherine@hotmail.com

ANNIKA sa...

Jajamensan det har dom.
Hoppas att året startar med en vinst...deltar med 1 lott.
Jag vill så gärna äga ett fint zinkhus.
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Det huset säger man ju inte nej till och på frågan är svaret ja.

mari.utan.e@hotmail.se

Anonym sa...

JAAA!!!De har fantastiskt nog HOMESTYLING!
Jag har ingen blogg o är inte med på Facebook så det blir 1 lott för mig!
MVH Mia
miamagnusson@telia.com

Anonym sa...

Hej, jag deltar gärna =)

Svaret är ja!

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com
(Jag har tyvärr ingen blogg)

LottaM sa...

Jodå, det har de. Vilket fantastiskt hus. Det skulle passa fin fint här hemma. Jag tar gärna en lott. Hälsar Lotta

evamar sa...

Lott 1; Ja, det har de!

Lott 2; http://evamar.blogg.se/2011/january/zinkhus-23-jan.html

Anonym sa...

Japp det har dom!:)
Forshagehaglund@hotmail.com
Kramis

Cecilia sa...

Jag deltar i denna fina tävling med två lotter:
1. Ja, Hjärterum har definitivt homestyling!
2. Jag länkar i sidobaren på min blogg ceciliasinredning.blogspot.com

Ha det bra! :o)

Lindaskrypin sa...

Hejsan!

Ja, de har Homestyling!
Sen länkar jag både från min blogg:
http://lindaskrypin.blogg.se/2011/january/tavlingsdags-igen-d.html

och delar på Facebook!

3 lotter bör det bli då!
Kram!

Petra sa...

Jag vill naturligtvis vara med i den här utlottningen!
Älskar Walters zinkhus!
Svaret är - Ja.
Jag har även länkat hit i min blogg.
Mvh
Petra
petrak1@tele2.se

ireeli sa...

Ja dom har homestyling. Har delat på facebook, så två lotter blir det till mig.
Kram!

vitadrömmar & små kottar sa...

JA de har homestyling!
Jag tar en lott och hoppas på vinst
ett super fint zinkhus!!
Jag älskar de husena i alla dess former.
Önskar mig själv och alla lycka till=)
Kraaaam Eleonor

E sa...

Svar: Yes,de har homestyling! =) Jag vill vara med på 1 lott. iceblueeyes_85@hotmail.com

Hemma hos sa...

Hejsan!
Underbar blogg du har och vill så gärna vara med i din utlottning :)
Tar gärna alla tre lotter och hoppas på tur!
Homestyling har de och länkar från min blogg samt delar på facebook...
Kram MALIN

Teresa sa...

Ja, de har homestyling
Delar även på FB =)

Mvh Teresa

Anonym sa...

Hjärterum har homestyling.
Hänger även med på fb.

Vänliga hälsningar Irene.

askarehus@swipnet.se

Anonym sa...

ja
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Japp, det har dom.
Nu tar jag en lott och hoppas på vinst :)

Mvh Linda

mandilill sa...

hej!
det är väl givetvis att dem har det!♥
ps. ett verkligen läckert zink hus!
har nu tre lotter och hoppas verkligen på en vinst;D

Ellinor sa...

Klart dom har homestyling!
Jag vill vara med och tävla

myspys_88@hotmail.com