måndag 31 januari 2011

Vinn en lampkjol med spets

Nu har du chansen att vara med i en tävling där jag lottar ut en vit lampkjol med spets från Cottage & Roses.





Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott:  Gå in på Cottage & Roses och välj din favoritprodukt hos dem. Skriv produkten i en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  3. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 6 februari. Jag drar en vinnare dagen efter.



16 kommentarer:

Melkers Mamma sa...

Jag tävlar gärna och tycker att den fina förvaringspåsen i spets vore fin här hemma hos mig ;) Jag länkar i min blogg och delar på FB. Min mail är pennie_jennie@hotmail.com

Mvh,
Jennie

Spacegirl sa...

Min favoit är:
http://www.cottageandroses.se/sv/tradgard/fagelbad-for-upphangning.html

Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/6-februari-vinn-lampkjol.html

Spacegirl_@spray.se

Pia Närholm sa...

Jag är på jakt efter ny lampkjol/skärm så Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag gillar även Cottage and Roses handledsvärmare.
Ha en bra dag!
Mvh Pia/

Malin H sa...

Min favoritprodukt på deras hemisda just nu är deras Handkräm 75 ml med Rosdoft. Fast en lampkjol skulle passa perfekt hemma hos mig!

kram

Malin

Karin sa...

Är gärna med o tävlar, tycker att skålen i benporslin och rosmönster är väldigt söt.

Ha en skön dag även om det verkligen är dystert väder idag!

//Karin

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tar 2 lotter:

1. Älskar den söta pyjamspåsen "Kanin". :)

2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/february/lampkjol-62.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonym sa...

jag tar 1 lott. min favoirt är detta söta fågelbad: http://www.cottageandroses.se/sv/tradgard/fagelbad-for-upphangning.html

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lindah

Anonym sa...

Tävlar med en lott! Min favorit:
http://www.cottageandroses.se/sv/porslin/graddmjolkkanna-ros.html
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar det vita förklädet....MVH Axedi

Monikas Lugna Vrå sa...

Jag älskar muggarna med rosor på !
Jag tävlar med så många lotter det går och länkar till min hemsida.
mvh monika

Monikas Lugna Vrå sa...

ja just ja, min emailadress
monika.westling@gmail.com

Maria Elmgren-Warberg sa...

Hej! Jag gillar den rosa aftonväskan, och är gärna med och tävlar om lampskärmen!

Ha det bra i regnrusket!

Hälsningar,
Maria E-W

Tina sa...

Hej Min favorit är: Skål i benporslin och rosmönster, JAg lägger den på FB och kopierar till min blogg [om jag lyckas med det] Men två lotter tack.
caj112@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Gillar badsaltet med lavendel. Hoppas på tur / Sonja

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Favorit är lanternan i zink. Petra Nilsson

Anonym sa...

Åh, de rosa vimplarna var så fina.
Jag är med i tävlingen med en lott!

/Tuva-Lisa